sobota, 6 lutego 2016

Animal Body Parts - cards

Marysia z Head Full of Ideas dała początek czemuś co nazwała "matchcards", czyli karty obrazkowe z podpisem, które można, wedle preferencji, zostawić jako jedną kartę lub podzielić na dwie części, tj. flashcard i wordcard.

Ostatnio Marysia opublikowała post, w którym opisuje jak, krok po kroku, stworzyć własny zestaw kart z pomocą programu PicMonkey.
Bardzo często na swoich zajęciach używałam tych kart, zawsze rozcinając je na dwie części. Gorąco polecam.

Wczoraj przygotowałam również zestaw  matchcards, w oparciu o słownictwo z podręcznika Bugs World 3 - animal body parts oraz przepis Marysi. Rozszerzyłam nieco słownictwo i dodałam kilka wyrazów więcej.









Na zalaminowanych kartach dopisujemy markerem a/an przed rzeczownikami w l.poj. lub tworzymy liczbę mnogą tam gdzie jest to możliwe.

Klikamy na obrazek, nieco nam się wtedy powiększa i zapisujemy jako zdjęcie/grafikę.

6 komentarzy:

  1. Śliczne! Będzie co laminować. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karty! gdzie to wszystko storować? też macie z tym problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długi czas miałam z tym problem, ale chyba w końcu znalazłam rozwiązanie, które skutkuje od kilku miesięcy :) Pokaże zdjęcia i opiszę jak wszystko segreguje, wkrótce :)

      Usuń
  3. Witam serdecznie. Mam pytanie - czy PicMonkey jest płatne? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co tworzę w PicMonkey robię przy użyciu bezpłatnego konta. Można sobie wykupić jakieś konto premium i mieć więcej opcji, więcej dostępnej grafiki, ale nie jest to potrzebne do tworzenia pomocy. Miałam to konto rozszerzone przez dwa miesiące i tak czy siak głównie korzystałam z podstawowych funkcji.

      Usuń