czwartek, 3 września 2015

School supplies



Wiele z Nas zaczyna zajęcia od powtórzenia lub nauki słownictwa związanego z przedmiotami znajdującymi się w klasie. Może nie robimy tego na pierwszych zajęciach, ale u mnie zawsze gdzieś we wrześniu pojawia się ten temat.

I choć w Internecie jest mnóstwo dostępnych materiałów, ja postanowiłam urozmaicić lekcję moimi.

Podstawowe słownictwo powtórzymy w formie krótkiej gry - memory game.

Aby zapisać grę kliknij na obrazki prawym przyciskiem myszki i zapisz grafikę.

Pojedyncze karty można użyć jako mniejsze flashcards albo do zabawy What's missing?




Dla nieco starszych uczniów przygotowałam inne ćwiczenie powtórkowe. Temat school supplies połączyłam z prepositions i powstała taka oto karta pracy.


Wspólnie nazywamy przedmioty, następnie prosimy uczniów o ich wycięcie. Ich zadaniem jest przeczytać zdania i położyć (lub przykleić, choć w przypadku ostatniego zdania nie polecam :) ) przedmioty w odpowiednim miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz