wtorek, 19 maja 2015

What time is it?

Zainspirowana pewnym postem znalezionym w sieci (klik!) przygotowałam fajne, a przynajmniej tak mi się wydaje, ćwiczenie powtórkowe z podawania godziny dla moich uczniów. 


Na kolorowym papierze wydrukowałam zegary, które pobrałam z wyżej wspomnianego bloga. Zalaminowałam je. Przygotowałam również kartki z podanym czasem


Powycinałam paski. 

Uczę dość małe grupy więc mam zamiar zrobić to tak:

Łączymy stoliki i siadamy obok siebie. Każdy dostaje zegar i marker (suchościeralny do tablicy). Na środku kładę karteczki z czasem. Kolejno losujemy kartki; osoba losująca czyta głośno godzinę i wszyscy muszą ją przedstawić na zegarze oraz zapisać pod zegarem używając liczb. 
Każdy z uczniów dostaje w zestawie również chusteczkę higieniczną, aby mógł wyczyścić zegar. 
Po starci chusteczką na folii nie zostaje ani ślad markera. 




Podsumowując...Musimy:

+ wydrukować i zalaminować zegary 
+ wydrukować kartki z podanymi godzinami 
+ przygotować markery i chusteczki higieniczne

Mam nadzieję, że uczniom się spodoba. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz